Monday 23 April 2012

Swoon zoekt woorden / Swoon in het Park

Swoon in het Park

Ondanks een ernstige crisis die het land aan de rand bracht wilde het Portugese Park Magazine toch een themanummer brengen met als rode draad 'Crise, je t'aime'
Ze mogen er trots op zijn; Park #3 is een fijn nummer en ik ben dan ook blij dat ik er deel van mag zijn.

Swoon zoekt woorden

Na alle plezante opdrachten en  fijne samenwerkingen waarin ik probeerde beelden en geluid te maken bij een bestaand gedicht, leek het mij een interessante insteek de werkwijze eens om te draaien.

Ik maakte 3 tracks,



 voorzag die van (experimentele) filmpjes en voegde ze samen tot een oproep;

Ik ben dus op zoek naar een dichter die zich wil laten inspireren tot het schrijven van 3 gedichten op basis van de drie tracks en filmpjes met als titels

Disturbance in the maze
Wailing Wall Crumbs
Ghostless Blues (The story of Vladimir K.)

En nu maar hopen dat er iets komt...
Vragen of info: swoonbildos@gmail.com 

No comments:

Post a Comment