Wednesday 20 April 2011

Publicaties op het web...revisited

Als een kiezeltje in het water...
Mijn filmpjes en videogedichten blijven hun weg zoeken over uitdijende virtuele kringen.

Een aangename vaststelling. 

Moving Poems (waar het sowieso begon) plaatste vorige week Sleepdancing en zal deze week onze Engelse versies (van bewerkingen van Marleen de Crée) plaatsen van Of wel (Not Yet) en Of wel (Either Way)

De Nederlandse versie van Of Wel werd vorige week overgenomen door de blog van JJ Pollet

Op 30 april gaat de 'Spring-Edition' van The Tower Journal on-line . Daarin enkele gedichten en samenwerkingen van Yahia Lababidi.
Ook mijn  Words en enkele van mijn stills krijgen daarin aandacht.


Op dezelfde dag heb ik met 'Could it be' in verkorte versie mijn eerste publieke screening op 'The One Minute Belgian Open'

Allemaal zaken waar ik ongelofelijk blij mee ben...
Mijn dank gaat dan ook uit naar de betrokken personen die deze uitdijingen mee verzorgen...

Het blijft deugd doen en dat is op zich dan weer de perfecte voedingsbodem voor 'goesting' in meer filmpjes...

No comments:

Post a Comment