Tuesday 29 March 2011

Content

'Nog Niet' , ons filmpje naar het gelijknamige gedicht van Marleen de Crée is in de smaak gevallen.
Niet in de eerste plaats bij de schrijfster zelf. Dit berichtje viel in mijn mailbox afgelopen zaterdag;

Dag Swoon en Arlekeno,
Op de valreep hebben we gefascineerd gekeken naar jullie bewerking van "Nog
niet". De vrouwenfiguur, naakter dan bloot, in de voorbijstormende
wervelingen in en buiten haar, dezelfde obsederende muziek. Ik weet niet hoe
ik mijn bewondering moet uiten. Ook het zeggen van de tekst
is exact zoals ik hem hoor, de stem inbegrepen. Bravo alle twee.
Ik ben er ondersteboven van, echt waar.
Vanmiddag vertrekken we met mooie beelden in ons hoofd en dankbaarheid in
ons hart,

Liefs, ook van Jean,
marleen 


Op diezelfde dag werd het filmpje ook nog eens opgepikt door 'De Contrabas'

Wij dus content.

2 comments:

  1. Super, man. Het gaat wel lekker zo. Het is ook gewoon origineel, dus tof dat de dichters zelf het ook goed oppikken. Moderner dan het cliché.

    ReplyDelete
  2. Merci, ja heel fijn. En een extra ondersteuning om zeker verder te blijven werken...

    ReplyDelete